درمانگران کلینیک سیدی

کلینیک توانبخشی سیدی با بهره گیری از متخصصین کار درمان و گفتار درمان و روانشناس در زمینه های اختلالات ذهنی، جسمی، حرکتی، گفتاری و رفتاری به مراجعین خدمات رسانی انجام میدهد.

سید یحی سیدی، کاردرمانگر ،مدیر و موسس کلینیک سیدی

سید یحیی سیدی

کاردرمانگر ،مدیر و موسس کلینیک سیدی

سید یحیی سیدی هستم کاردرمانگر، مدیر و موسس کلینیک توانبخشی فردای روشن ، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران سال ۸۹
با ۱۴ سال سابقه در درمان توانبخشی اختلالات  و بیماری های بزرگسالان و کودکان، به خصوص کودکان اتیسم، بیش فعال، نقص توجه و تمرکز، اختلالات یادگیری، تاخیر رشدی و غیره. بنده به همراه همکاران و تیم درمان با دانش و با تجربه کلینیک سیدی با اشراف و آگاهی و عشقی که به کودکان و رشد و دنیای پاک آن ها داریم با قدرت در کنار شما هستیم تا لحظات شیرینی را کنار هم رقم بزنیم و شاهد پیشرفت کودکان دلبند شما باشیم و در کنار هم موفقیت هاشون رو جشن بگیریم.

لیلا بابائی مدیر داخلی و مسوول پذیرش کلینیک سیدی قلهک

لیلا بابائی

مدیر داخلی و مسوول پذیرش

با چندین سال سابقه کار در زمینه مدیریت داخلی کلینیک و پذیرش، به عنوان مدیر داخلی کلینیک ،با احترام پذیرای خانواده ها و کودکان عزیزشون هستم 😊🙏🌹

نازنین روا، دکتری تخصصی روانشناسی و موسیقی درمانگر

نازنین روا

دکتری تخصصی روانشناسی و موسیقی درمانگر، کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

درود و عرض ادب بنده نازنین روا هستم دکتری تخصصی روانشناسی و موسیقی درمانگر کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دارای شماره نظام و عضویت از سازمان نظام روانشناسی. عضو استعداد درخشان، دارای ۷سال سابقه کار به صورت حرفه ای در کلینیک های مختلف در سطح شهر تهران. گواهی مدرک موسیقی درمانی، مدرک تدریس از مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر. حیطه های تخصصی: موسیقی درمانی(پردازش شنیداری،حافظه شنیداری،تمییز شنیداری ،پردازش دیداری،حافظه دیداری،تمییز دیداری)

فاطمه روانفر، کارشناسی ارشد کاردرمانی

فاطمه روانفر

کارشناسی ارشد کاردرمانی، درمانگر تخصصی حیطه شناختی-ذهنی

درود و عرض ادب و احترام ،فاطمه روانفر هستم کارشناسی ارشد کاردرمانی، دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۴۰۰ و کارشناسی کاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۱۳۹۶.

درمانگر تخصصی حیطه شناختی-ذهنی. حدود ۷ سال سابقه کار بالینی در حیطه کاردرمانی شناختی کودکان از سال ۱۳۹۶ در کلینیک های مختلف در سطح شهر تهران، با دانش، تجربه، صبوری و مهربانی، با افتخار در کنار شما هستیم تا لحظات شیرین پیشرفت کودکان دلبند خود را با ما تجربه کنید.

مژده کریم زاده، کارشناس ارشد روانشناسی

مژده کریم زاده

کارشناس ارشد روانشناسی، حیطه تخصصی کودک و نوجوان، تحصیلی، خانواده

مژده کریم زاده هستم کارشناس ارشد روانشناسی، فارغ تحصیل سال ۱۳۹۶ با پروانه  سازمان نظام  روانشناسی به شماره ۵۲۹۸ با ۵ سال سابقه کاری در حیطه تخصصی کودک و نوجوان، تحصیلی، خانواده.

شاغل در کلینیک های سطح تهران از جمله بازی درمانگری بخش کودک دانشگاه تهران زمینه های کاری: حل مشکلات رفتاری، اضطرابی، اختلالات رشدی، اختلالات تحصیلی و مشاورهای فرزند پروری. خوشحالم‌ که با  همراهی  شما خانواده های عزیز بتوانم قدمی موثر و مثبت  جهت حل مشکلات کودکان عزیزتان بردارم.🌹😊

آوا منفرد، کارشناس کاردرمانی

آوا منفرد

کارشناس کاردرمانی و دانشجوی ارشد کاردرمانی

با سلام و عرض ادب و احترام، آوا منفرد هستم. کارشناس کاردرمانی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان ۱۳۹۹ و دانشجوی ارشد کاردرمانی، دانشگاه علوم پزشکی ایران.  درمانگر تخصصی حیطه شناختی- ذهنی با ۳ سال سابقه کار بالینی در حیطه کاردرمانی ذهنی کودکان در کلینیک های تهران.

با استفاده از دانش به روز، تجربه و درمان مراجع محور در مسیر پیشرفت فرزندتان و تبدیل چالش ها به موفقیت، همراه شما هستیم.

سپیده ربیعی

آسیب شناس گفتار و زبان

مشاوره ، ارزیابی ، تشخیص و درمان اختلالات گفتار و زبان)/آنلاین و حضوری
درمانگر اختلالات یادگیری، مدرس خانواده و فرزند پروری، مشاور مدرسه، مدرس فن بیان و سخنوری، پژوهشگر حوزه ی کودک، طراح بازی های آوازی و حرکتی، مربی بازی های ریتمیک و ورزش کودکان، مولف کتب آموزشی و کمک آموزشی در حیطه ی اختلالات گفتار و زبان و سوادآموزی

  • عضو انجمن علمی گفتار درمانی ایران
  • عضو انجمن علمی روانشناسی تربیتی ایران
  • مدرس بین المللی و فدراسیون یوگا (تنفس ، مدیتیشن ، ذهن آگاهی)

بعد از تجربه ی دو دهه فعالیت تخصصی و بالینی در حیطه ی اختلالات گفتار و زبان در کودکان و بزرگسالان و با توجه به آنکه مسیر درمان در اختلالات گفتار و زبان، طولانی و زمانبر می باشد، درمان مکمل(هنردرمانی، مونته سوری و  غیره) را بسیار کمک کننده می دانم و به صورت حرفه ای و آکادمیک با گذراندن این دوره ها تلاش می کنم مسیر را برای مراجع و خانواده هموار و لذت بخش کنم.
☘درد فهمیدن و فهماندن و مفهوم شدن همگی مال منست☘

طوبی اربابی، گفتاردرمانگر و آسیب شناس گفتار، زبان و بلع

طوبی اربابی

گفتاردرمانگر و آسیب شناس گفتار، زبان و بلع

با سلام و عرض ادب، طوبی اربابی هستم، گفتاردرمانگر و آسیب شناس گفتار، زبان و بلع با مدرک کارشناسی گفتاردرمانی از دانشگاه علوم پرشکی اصفهان و کارشناسی ارشد گفتاردرمانی از دانشگاه علوم توانبخشی تهران با عضویت انجمن علمی گفتاردرمانی ایران ،سازمان نظام پزشکی کشور و بنیاد استعداد های درخشان.

شماره نظام پزشکی : گ-3389، با ۳ سال سابقه تخصصی درمانگری در حیطه گفتار، زبان و بلع کودکان و بزرگسالان در کلینیک های شهر تهران و انجام خدمات ویزیت در منزل و جلسات آنلاین، شرکت در دوره های تخصصی بالینی مختلف و فعالیت پژوهشی در زمینه گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان.
حیطه تخصصی: اختلالات تولید و وضوح گفتار، آپراکسیای گفتار، تاخیر گفتار و اختلالات تکاملی زبان کودکان، اختلالات بلع و ابریزش در کودکان و بزرگسالان، آفازی، لکنت کودکان و بزرگسالان ، اختلالات یادگیری و مشکلات خواندن و نوشتن مدرسه.

30 دقیقه مشاوره رایگان
با بهترین کارشناسان کاردرمانی و گفتار درمانی
فارغ التحصیل دانشگاه تهران
کافی است فرم را پر کرده و دکمه درخواست مشاوره را کلیک کنید.